« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przyjęcie porządku obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.

4. Wolne wnioski.

5. Sprawozdanie z działalności Komisji rewizyjnej.

7. Informacja o podmiocie w którym wykonywana będzie kara ograniczania wolności oraz praca społecznie użyteczna w 2025 roku wraz z opinią Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie.

8. Informacja dotycząca wskazania podmiotu, na rzecz którego wykonywane będą przez nieletnich prace społeczne w 2025 roku wraz z opinią Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie.

9. Informacja o analizie oświadczeń majątkowych:

a) Informacja o analizie oświadczeń majątkowych: radnych

b) Informacja o analizie oświadczeń majątkowych: pozostałych osób zobowiązanych do złożenia oświadczeń majątkowych

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

c) zmieniającą uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania

d) dokonania zmian w uchwale Nr XXXVI/227/2018 Rady Gminy Lubawa z dnia 29 maja 2018 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych

11. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie zgodnie z art. 24 ust. 3-7 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym)

12. Odpowiedzi na wnioski.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej