Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
5.
Sprawozdanie z działalności Komisji rewizyjnej.
6.
Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Lubawa za rok szkolny 2023/2024.
7.
Informacja o podmiocie w którym wykonywana będzie kara ograniczania wolności oraz praca społecznie użyteczna w 2025 roku wraz z opinią Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie.
8.
Informacja dotycząca wskazania podmiotu, na rzecz którego wykonywane będą przez nieletnich prace społeczne w 2025 roku wraz z opinią Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie.
9.
Informacja o analizie oświadczeń majątkowych:
a)
Informacja o analizie oświadczeń majątkowych: radnych
b)
Informacja o analizie oświadczeń majątkowych: pozostałych osób zobowiązanych do złożenia oświadczeń majątkowych
10.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubawa na lata 2024-2035
b)
zmiany uchwały budżetowej
c)
zmieniającą uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania
d)
dokonania zmian w uchwale Nr XXXVI/227/2018 Rady Gminy Lubawa z dnia 29 maja 2018 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych
11.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie zgodnie z art. 24 ust. 3-7 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym)
12.
Odpowiedzi na wnioski.