Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności i przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
5.
Przyjęcie informacji o stanie zaawansowania inwestycji w Gminie.
6.
Przyjęcie raportu z monitoringu strategii rozwiązywania problemów społecznych w Gminie Lubawa na lata 2021-2027 za 2024 rok.
7.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubawa na lata 2025-2032
b)
zmiany uchwały budżetowej
c)
trybu prac nad projektem uchwały budżetowej i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu
d)
zmiany uchwały Nr XXVI/148/09 Rady Gminy Lubawa z dnia 29 kwietnia 2009 r. w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego oraz za warunki pracy, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także wysokość oraz szczegółowe zasady przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego
8.
Interpelacje i zapytania radnych