Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności i przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
5.
Przyjęcie informacji o stanie zaspokajania potrzeb mieszkaniowych Gminy.
6.
Przyjęcie sprawozdania z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
7.
Przyjęcie oceny zasobów pomocy społecznej Wójta Gminy za rok 2024 dla Gminy Lubawa.
8.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubawa na lata 2025-2032,
b)
zmiany uchwały budżetowej,
c)
udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
d)
udzielenia dotacji podmiotowi leczniczemu – Powiatowemu Szpitalowi im. Władysława Biegańskiego w Iławie na realizację zadania pn. „Zakup aparatu RTG”.
9.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Odpowiedzi na wnioski.