Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przyjęcie porządku obrad
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami
5.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
powołania składów osobowych stałych Komisji Rady
b)
powołania Przewodniczących Komisji rewizyjnej i Komisji skarg, wniosków i petycji
c)
wytypowania przedstawiciela reprezentującego Gminę Lubawa w Zgromadzeniu Związku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko"
d)
zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutu Stowarzyszenia Miast, Gmin i Powiatów Dorzecza Drwęcy i wyznaczenia przedstawicieli
e)
ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Lubawa
6.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie zgodnie z art. 24 ust. 3-7 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym)