Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności i przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
5.
Sprawozdanie z działalności Komisji rewizyjnej.
6.
Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Lubawa za rok szkolny 2024/2025.
7.
Informacja o podmiocie w którym wykonywana będzie kara ograniczania wolności oraz praca społecznie użyteczna w 2026 roku wraz z opinią Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie.
8.
Informacja dotycząca wskazania podmiotu, na rzecz którego wykonywane będą przez nieletnich prace społeczne w 2026 roku wraz z opinią Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie.
9.
Informacja o analizie oświadczeń majątkowych:
a)
Informacja o analizie oświadczeń majątkowych Radnych
b)
Informacja o analizie oświadczeń majątkowych pozostałych osób zobowiązanych do złożenia oświadczeń majątkowych.
10.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubawa na lata 2025-2032
b)
zmiany uchwały budżetowej
c)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubawa w części obrębu geodezyjnego Łążyn
d)
komunalizacji nieruchomości na terenie gminy Lubawa
e)
zmieniającą uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania
11.
Interpelacje i zapytania radnych
12.
Odpowiedzi na wnioski